Bijzondere Activiteit

VOLGEBOEKT!!! Excursie naar Zaanstad vrijdagmiddag 19 oktober 2012
Uitgegeven: 14-09-2012

Deze excursie heeft het maximale deelnemersaantal bereikt. Aanmelden is helaas niet meer mogelijk!!!

PROGRAMMA:

12.45 uur: Vertrek voorkant Provinciehuis in Lelystad

14:00 uur: Aankomst bij het Informatiecentrum in Zaanstad. U wordt welkom geheten met een
                  kopje koffie of  thee.

14:30 uur: Uitleg bij de maquette voor een globaal beeld van het gebied en de ontwikkeling.

De groep wordt hierna in 2 groepen gesplitst en en  wandelend worden bezoeken gebracht aan de publieke ruimtes van het stadhuis (ontwerp Sjoerd Soeters), de voorbouw Saentoren (ontwerp Liesbeth van der Pol), Hermitage wonen/winkelen/bioscoop (ontwerp Matthijs Rijnbout) en een vernieuwde winkelstraat (ontwerp Simon Sprietsma)
Ook is een bezoek aan het Inntel hotel gepland, waar een kijkje kan worden genomen in wat kamers van het hotel en waar u een drankje wordt aangeboden.

17:00 uur: Terug bij de bus en vertrek naar Lelystad (Provinciehuis)

De kosten voor deze excursie bedragen € 10,00. Dit is inclusief busvervoer, rondleiding en een drankje in het hotel. U kunt zich aanmelden voor deze excursie via info@stichtingals.com.
U ontvangt dan bevestiging van deelname en informatie over de wijze van betaling. Uw deelname is definitief nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Aan deze excursie kunnen maximaal 30 personen deelnemen, dus vol = vol.