Architectuurprijs

Architectuurprijs Lelystad 2012 voor Patrick Stam
Uitgegeven: 25-06-2012

Architectuurprijs Lelystad 2012 voor Patrick Stam

De architectuurprijs Lelystad 2012 is tijdens de Dag van de Architectuur uitgereikt aan Patrick Stam.Patrick is sinds september 2007 lid van het bestuur van Stichting ALS.

Hij is actief deelnemer aan diverse  fora over architectuur en stedenbouw, en in die hoedanigheid ambassadeur van de stad. Zijn  bijzondere foto’s geven een mooi beeld van de ontwikkelingen van onze stad in de afgelopen jaren. Daarnaast onderhoudt Patrick de facebookpagina van Stichting ALS (http://nl-nl.facebook.com/pages/Stichting-architectuur-landschap-en-stedenbouw-Lelystad/217279681636030). Verder maakt hij ook de foto’s bij de activiteiten van stichting ALS. Veel van deze foto’s zijn ook te vinden in de fotoalbums bij de diverse activiteiten op deze website.

Patrick krijgt de prijs enerzijds voor zijn invulling van het thema van de Architectuurprijs 2012, Architectuur en Voedsel en anderzijds voor alle foto’s die hij in de loop der jaren van onze stad heeft gemaakt.