Bijzondere Activiteit

BURLEXCURSIE NATUURPARK
Uitgegeven: 14-10-2013

De edelherten zijn in de bronst en dat is te merken! Met het burlen maken de herten indruk op de hindes. De mannen proberen elkaar te overtroeven. En daarbij maken sommige herten het wel heel bont. Met pollen gras tussen de geweien en een hoop kabaal proberen ze de dames voor zich te winnen. Een gids van het Felvolandschap geeft informatie over de bronst en de geweien van de herten. Hierna gaan we met de gids genieten van het spektakel in de natuur. Na afloop staat er een kop soep voor u klaar.

De excursie wordt gehouden op donderdag 17 oktober a.s. U wordt om 17.45 uur verwacht in het bezoekerscentrum in Natuurpark Lelystad, Vlotgrasweg 11 te Lelystad. De excursie begint om 18.00 uur precies. Aan deelname zijn geen kosten verbonden, aanmelden viainfo@stichtingals.com is noodzakelijk. Voor deze excursie zijn 22 plaatsen beschikbaar, dus wie het eerst komt…. U ontvangt van ons een bevestiging van deelname.

Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door het Stimuleringsfonds voor Architectuur.